Tryb składania skarg, uwag i wniosków


  1. Skargi, uwagi i wnioski wnoszone ustnie do protokołu przyjmują:
    1. Kierownik SZPZOZ w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:25 – 15:00,
    2. Z-ca Kierownika ds. lecznictwa w terminie wyznaczonym przez Kierownika SZPZOZ;
    3. punkt kancelaryjny ul. Ludwika Waryńskiego 10 w Twardogórze, budynek „B”, pok.5.
      1. osobom niepełnosprawnych zapewniamy możliwość złożenia skargi, uwagi lub wniosku we wskazanej przez zgłaszającego jednostce organizacyjnej i gabinecie.
  2. Skargi, uwagi i wnioski wnoszone na piśmie:
    1. za pośrednictwem tradycyjnej poczty na adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Ludwika Waryńskiego 10, 56-416 Twardogóra;
    2. poprzez osobiste złożenie pisma w punkcie kancelaryjnym, budynek „B”, pokój nr 5 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 07:25 – 15:00;
    3. za pośrednictwem faxu na numer: 71 3159082, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 07:25 – 15:00.
  3. Skargi, uwagi i wnioski wnoszone za pomocą poczty elektronicznej:
    1. na adres e-mail szpzoz@przychodnia.twardogora.pl,
      1. na skargi lub wnioski zgłoszone za pomocą poczty elektronicznej, które nie zostały opatrzone podpisem elektronicznym, udziela się odpowiedzi w formie pisemnej, wysyłając korespondencję na adres odpowiednio skarżącego lub wnoszącego.
  4. Inne organy właściwe do załatwienia skarg:
    1. Rzecznik Praw Pacjenta ADRES: ul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawa; KONTAKT 800 190 590, adres mailowy, kancelaria@rpp.gov.pl;
    2. Rzecznika odpowiedzialności zawodowej lekarzy przy okręgowej izbie lekarskiej, do której lekarz należy – np. w sytuacji zastrzeżeń do sposobu leczenia albo zachowania lekarzy (jeśli nie akceptujesz odpowiedzi dyrektora placówki, w której pracuje lekarz);
    3. Rzecznika odpowiedzialności zawodowej pielęgniarek i położnych przy okręgowych izbach pielęgniarek i położnych – np. w sytuacji zastrzeżeń do sposobu postępowania albo zachowania pielęgniarki lub położnej (gdy nie akceptujesz odpowiedzi dyrektora placówki, w której pracuje pielęgniarka lub położna).
    4. Urzędu Ochrony Danych Osobowych – np. w sytuacji zastrzeżeń do zachowania poufności przechowywanej dokumentacji, jej zabezpieczenia przed zgubieniem czy kradzieżą, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, KONTAKT 606-950-000, adres mailowy: kancelaria@uodo.gov.pl